סדנת ניהול זמן
פעולות מקדמות
טלפון, מייל, הודעת s.m.s-, פקס,חיפוש באינטרנט—האם הפעולה מקדמת לעבר המטרה שהוגדרה כן או לא, ובאם אני מגיע למסקנה שלא, לא לעשות אותה מאחר שמספר רב של פעולות לא מקדמות במהלך היום, מרחיקות אותנו מהמטרה ומצריכות אותנו לעבוד קשה יותר ביום שלמחרת על מנת להספיק את המטלות שלקחנו על עצמנו.
מיקוד—חובה להתמקד אך ורק בפעולות למען המטרות שהוגדרו
זמן זמני ברזל
זמן ברזל – הינה פעולה הכרחית שעלינו לתכנן ולבצע בכדי להגיע לתוצאות אותן הגדרנו לעצמינו ולהצלחה בכלל,עיקרון הברזל הוא שיש לתכנן כל פעילות חיונית להתפתחות שלנו ולהתפתחות העסק אותו אנחנו מיצגים.
יומן – בעת תכנון הפעילות שלנו עלינו " לנעוץ" את הפעילויות ביומן כאשר פעולות אלו יופיעו במחזוריות יומית שבועית דו שבועית חודשית ואו שנתית.
רצוי להדגיש אותם
תיעדוף – כאן המקום לציין שרוב אנשי המכירות נוטים להשקיע ולהגיב למקרים דחופים ולדחות למועד לא ידוע את הפעולות ארוכות הטווח החיוניות, לא פחות מהדחופות וכך גורמים לעיכוב בהתקדמות לעבר המטרות שהגדירו.
דוגמא לתיעדוף לא נכון – בעת שאנחנו עסוקים ב" כיבוי השרפות ".. אנו לא מפתחים את השיווק , לא רוכשים ידע חדש שחיוני כל כך להתקדמות שלנו לעבר המטרות והיעדים שהגדרנו .
התוצאה – אנחנו נשארים מאחור והמתחרים שלנו שהם טובים יותר משיגים אותנו בתחרות מול הלקוחות.
חלונות לבלתי צפוי – כשם שיש לדאוג לזמני ברזל יש לדאוג לחלונות זמן לבלתי צפוי בכד לא " לשבש " את התכניות לקיום הפעילות שלנו על ידי זמני הברזל