פעילות שוברת שגרה של עבודה יומיומית שוחקת, אשר תוך כדי מקנה כלים לניהול אפקטיבי וגיבוש העובדים בחברה, מיומנויות שירות ומכירה, כאשר כל אלה יניבו בסופו של דבר רווחים לחברה. סדנאות לחברות וארגונים של קואצ'ינג סנטר ותרומתם לארגון.
סדנאות לחברות וארגונים מעוררות ומרעננות מוטיבציה מחודשת לעובדים
כל עובד מרגיש כי הוא תרומה ניכרת לארגון אותו הוא משרת. כל עובד יחוש אמביציה וכח הנעה חזקים יותר, אם ירגיש שמשקיעים בו קצת יותר מעבר לשכר. מעבר לתחושת ההשקעה בעובד , המפגשים מאפשרים לו לרכוש כלים ומיומנויות להתנהלות צוותית, לניהול זמן יעיל בעבודה, כלים למתן שרות או כישורי מכירות טובים יותר.
הסדנאות לחברות וארגונים יוצרות חוויה מגבשת ומעלה תובנות אצל כל עובד באשר למקום בו הוא נמצא, והן מיועדות לכל העובדים בארגון. ממפגשים קודמים ניתן היה להבחין בביצועים ממוקדים ותוצאות טובות יותר מהעובדים כבר מהיום שלמחרת הסדנה.
לשיפור מיומנויות מכירה ושרות
סדנאות לחברות וארגונים לשיפור מיומנויות מכירה מאפשרות השגת יעדים גדולה יותר לחברה. במרכז קואצ'ינג סנטר, בהנהלת גדעון טל, מאמן עסקי בעל וותק ומיומנות בתחום, פיתחו סדנאות אשר בהן מצביעים מראש על כישורי עובדים בחברה הטעונים שיפור ואיך לתת עליהם את הדגש במהלך הסדנה. בין אם מדובר על שיפור המכירות, ניהול זמן, עבודת צוות וכיו"ב. בנוסף, מוגשות טכניקות שונות לעובדים המאפשרות להם לשנות את דרכי פעולתם בצורה מעשית בעבודה בפשטות ויעילות טובה יותר.
לחברות וארגונים המיועדות למנהלים
מנהלי יחידות וותיקים במקומות עבודה נוהגים בשיטת ניהול מכורח ההרגל והעשייה שלהם עד היום. הם לא עוצרים מדיי פעם לחשוב, האם דרך הניהול שלהם עדיין אפקטיבית, ממה נובעים הקשיים במחלקה שלהם וכו'. המטרה של סדנאות למנהלים בחברות וארגונים שונים היא להעלות את הרף של העובדים בחברה. ברמת המנהלים יש לחשוב על אסטרטגיה נכונה ואיך לעבוד חכם יותר. המפגשים מטפחים את הצד של יחס לעובד. כלומר, הן עוסקות בהקניית כלים מעשיים איך להסביר את עצמך בצורה הכי נכונה, לתכנן ולשדר מסר של הצלחה ואפקטיביות.
לסיכום, שילוב של אינטראקציה בין עובדים ופיתוח כלים מעשיים ומובילים להשגת תוצאות מעצימים את תחושת הגאווה של העובד בחברה. ההשפעה והשינויים על העובד הקטן הבודד מביאים בסופו של דבר לשינויים חברתיים גדולים ומקדמות את הצלחת החברה. ככה משפרים תוצאות עסקיות