כל איש מכירות אוהב לשמוע "כן" בכל פגישת מכירה. כל חברה המבוססת על היקף המכירות שלה חייבת לאנשי המכירות סדנה מיוחדת, ואיך זה קשור להגדלת המחזור החודשי של העסק?
מה מהות הסדנאות?
בסדנאות לומדים ומקבלים אנשי המכירות כלים כיצד להוציא מכל פגישה את ה"כן" שלה, כיצד להרוויח יותר מכל שעה ואיך פשוט יותר למכור.עוד מתרגלים איך בפגישה עם הלקוח מנפצים כל מכשול שיכול להפיל את העסקה, מקבלים שיטות בדוקות למכירות, כיצד לקרוא שפת גוף, איך להשפיע על האווירה בחדר, כיצד לתפוס פיקוד על הפגישה ולהוביל אותה. ולהפיק מכל פגישה את ההצלחה שלה, גם אם לא נסגרה במכירה.
למי מתאימה הסדנה למכירות?
יותר נכון לשאול, למי לא?
כל עצמאי , בעל עסק פרטי, כל יזם שיוצא במיזם חדש לשוק ובטח לאנשי מכירות וותיקים וחדשים,. הסדנה היא בסיס של כל עסק או שיווק עצמי. מטרתה להוביל למקסימום מכירות , הקניית טכניקות מכירה שונות. הטענת אנרגיה ותשוקה למכור, עריכת סימולציות מכירה מעשיות לצורך התמודדות בזמן אמת, החדרת ביטחון מלא ביכולות המכירה והשיווק של אותו איש מכירות.
למה כל עסק צריך סדנאות לאנשי מכירות?
אנשי המכירות הם חוד החנית של החברה. הם אחראים על הרחבת הלקוחות והגדלת הרווחיות של החברה על ידי שימור הלקוח., חשיבותם של אנשי המכירות ואיכות עבודתם היא זו שתקבע אם החברה תצלח אותו או תאט את קצב הביקוש למוצריה.
סדנאות לאנשי מכירות עוסקים בשיפור מיומנויות המכירה וסגירת העסקה באופן חתום ומושלם.
שלבים בסדנא למכירה יעילה
הסדנה מתחילה בהיכרות התנהגויות הלקוחות בפגישה, איך לקרוא אותם, לדעת לאתר את צרכי הלקוח ולנהוג בהתאם אליהם, , הצגת המוצר בצורה שתתאים לצרכים שלו, רכישת כלים לטיפול יעיל בהתנגדויות וקידום הפגישה בצורה עניינית ומקצועית לכיוון הסגירה. הסדנה מעשית אך משלבת תכנים תיאורטיים כגון: כיצד יוצרים בידול בשוק המוצר, כיצד מעוררים צורך, כיצד מנתחים שפת גוף וכיו"ב.
במרכז קואצ'ינג סנטר, בהנהלת גדעון טל הוכחו הסדנאות לאנשי מכירות כיעילות מאוד. נראה כי עסקים רבים שהדרכנו בעבר, העלו את המכירות שלהן בצורה מופלאה.