מתקשים לגרום ללקוח להקשיב לכם, מחפשים דרך לגרום לו להיפתח ולשתף אתכם בכאבים שלו, כך שתוכלו להציע פיתרון מתאים.
הקשבה אקטיבית
אם אתם מתקשים לגרום ללקוח להקשיב לכם, מחפשים דרך לגרום לו להיפתח ולשתף אתכם בכאבים שלו,כך שתוכלו להציע פיתרון מתאים.
- מרגישים שהלקוח מתייחס אליכם כאל עוד ספק שמגיע להציע את מוצריו, שרותיו, לא לוקח אתכם ברצינות.
- מתקשים לקבוע פגישה עם הלקוח.
- רוצים להפוך " לקוח קר" ללקוח חם…לקנות כאן ועכשיו.
- מרגישים שאתם לא מצליחים להוביל ולשלוט בשיחת המכירה.
- מרגישים חוסר פתיחות מצד הלקוח לשמוע את מה שיש לכם להציע.
- רוצים להשיג מכירות גבוהות יותר עם פחות מאמץ.
- רוצים להשיג עוד לקוחות.
- מחפשים דרך להיות שונים מהמתחרים שלכם?
הנה הפיתרון
- באמצעות כלי מרכזי – כלי ההקשבה – אתם יכולים להשיג את כל מה שמקשה עליכם.
- כאשר יודעים כיצד להקשיב בצורה נכונה ומדויקת ללקוח,יודעים לתת לו את ההרגשה הטובה ביותר,אשר בסופו של דבר גורמת לו להסתכל עליכם בפליאה ולרצות לקנות מכם את המוצרים או השרותים שהינכם מציעים לו.
- באמצעות הקשבה אקטיבית, יוצרים אוירה חיובית ושיתופית במהלך השיחה והלקוח מרגיש שהוא מקבל 100% תשומת לב ואת המקום הראוי לו.
- הקשבה נכונה יוצרת אצל הלקוח אמון בכם, גורמת לו להרגיש בטוח,וכתוצאה מכך הוא משתף אתכם בצרכים ובכאבים האמיתיים שלו והופך אתכם לשותף אמיתי .
- הקשבה אקטיבית גורמת לבעלי העסקים ונותני השרותים לשלוט בשיחת המכירה,להכתיב את האוירה והסיטואציה הנכונה שמקדמת לעבר סגירת העסקה.
- רק מי שיודע כיצד להקשיב ללקוח שלו יוכל לקבל את כל המידע הנדרש בכדי " לתפור" את החליפה הנכונה ויוכל להציע הצעה שהלקוח לא יוכל לסרב לה.
- ההקשבה הינה הכלי החשוב ביותר ובאמצעותו ניתן ליצור הרבה מכירות עם פחות מאמץ ועם הנאה מתהליך המכירה.